Dating in the dark

Sitter och tittar på slutet på programmet Dating in the dark. Ett mycket speciellt program måste jag säga. Men samtidigt så är det lite roligt. Hos många så är det faktiskt så att när det väl kommer till kritan så spelar utseendet väldigt stor roll.

Idag har Gorgeous varit hemma från jobbet för att han är sjuk. Han blir hemma imorgon också. Det är synd om honom eftersom han är sjuk men jag tycker samtidigt att det är lite mysigt när han är hemma. Någon att äta lunch med och så.
Imorgon så ska jag städa huset och på torsdag så ska jag eventuellt in till stan. Då är det skönt om det är städat och fint när man kommer hem.

Nu blir det lite tv innan det blir sängen.
Love, emmsaklemmsa



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0