Dålig uppdatering

Det har varit lite dålig uppdatering ett tag nu igen.

Den här helgen så har vår lilla ängel sovit borta för första gången. Han har sovit hos mormor och moster Frida. Jag och Gorogeus gick på bio igår, Harry Potter, köpte med oss mat hem och sedan drack vi lite glögg innan vi gick och la oss. Somnade som två stockar!!! Vaknade en massa gånger inatt och funderade på varför det var så tyst. Vi gick upp runt 10.20. Vet inte när jag låg i sängen så länge sist.

Mamma, Frida och Viktor kom tillbaka vid 11.20. Det var så skönt när min ängel kom hem tillbaka. Jag har inte varit orolig eller så men det var skönt när han kom hem. Har ju saknat honom!!! Men det är inte sista gången som han får sova borta så att vi kan gå på bio eller gå ut och äta. Ibland är det trevligt att få vara lite själva, äta maten samtidigt för att det inte är någon som behöver matas. Jag älskar allt som har med Viktor att göra men ibland är det skönt med lite egentid...

Love, emmsaklemmsa



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0