Plockar..

Jag tycker att jag plockar och plockar och plockar men det finns ingen ände på det... När jag är färdig på ett ställe så är det bara att fortsätta på ett annat. Men men, det är nog så för dom flesta föräldrar. Känslan av att inte hinna med. Det gäller bara att lära sig att kontrollera den känslan och veta att det inte är någon fara om det ligger lite saker på golvet. Det är ingen som kommer och klagar på mig för det.
Men innerst inne så bor det en liten perfektionist i mig och det är svårt att inte lyssna på den när den säger att det är för mycket grejer framme..... Men jag lyssnar mindre nu än vad jag har gjort och det är bra.
Jag har iaf en städdag i veckan och det känns skönt. Känslan när jag städat, duschat och sedan sätter mig i soffan på kvällen är helt underbar!! Den här veckan ska jag nog städa onsdag och torsdag. Dammtork och toaletter på onsdag och golv på torsdag. Gott!!

Love, emmsaklemmsa



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0