Bättre natt

Inatt har varit en bättre natt. Viktor var riktigt arg vid ett tillfälle igårkväll men annars så har det gått ganska så bra. Men det känns att jag har lite sömn i kroppen. Men ska vila med Viktor sen så kanske jag får igen lite iaf...

Har bestämt mig för att börja om med träningsschemat nästa vecka. Har varit en konstig vecka och jag är trött i kroppen och kommer inte kunna prestera så ska vila mycket under helgen och så ska jag köra hårt sen!

Blir också mer och mer sugen på att klippa mig men vet inte hur. Håret som det är nu bara är... Trivs jättebra i lugg men det är lite mer jobb med det är hur håret är nu. Om jag har lugg så krävs det att jag blåser håret varje gång jag har duschat och vet inte om jag orkar med det som det är just nu..
Hur tycker ni att jag ska göra??



Oj då, ser nog själv att det kanske är värt jobbet....

Men vad tycker ni??? Hjälp mig i detta... Och min frisör har slutat så tar tacksamt emot frisörtips samtidigt!!!
Love, emmsaklemmsa



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0