Buse

Det blev lite sent igår. Eller ja, sent och sent. Mamma och syster var här och såg på film så jag la mig i sängen vid 23.20. Då började det. Min lilla ängel kunde inte sova. Var upp hur många gånger som helst och gav honom nappen men det ville inte ge sig. Slutade med att jag plockade upp honom för att lägga honom i vår säng. Men han lugnade sig inte med det heller. När Gorgeous kom hem vid 24-tiden höll jag fortfarande på. När Gorgeous hade grejat färdigt nere och kom och la sig vid 00.50 så låg min ängel på mitt bröst och sov. Till slut så fick jag honom och somna men han var tvungen att vara nära mig hela tiden.
Jag och Gorgeous låg och pratade till klockan 01.00 så att vår ängel somnade lite djupare och sedan la jag ner honom. Efter det har han sovit som en stock. Men när vi skulle gå upp vid 6.30 så var jag lite trött. Och är fortfarande. Men får vila med honom sen så kanske jag kommer ikapp.

Det är egentligen kalas idag inne i stan. Men jag tror inte att jag orkar åka iväg någonstans idag. Gorgeous och jag har haft lite tid tillsammans den här helgen. Min ängel har haft lite tid med sin pappa och vi är alla lite slitna. Ska iaf försöka mig ut på intervallerna idag som inte blev av igår. Då har jag faktiskt gjort alla pass som skulle göras. Får se imorgon om det har gett något resultat....



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0