10 dagar över

Idag har jag gått 10 dagar över tiden. Och inte minsta tecken på att det ska dra igång. Allt känns som det har gjort de senaste två veckorna. Mycket sammandragningar, en del som gör ont, en del är obehagliga och en del går förbi som ingenting.. Väskan står klar nere i hallen och babyskyddet är inmonterat och klart i bilen. Bara bebis som saknas...

Men nu känner jag att bebis faktiskt kan vänta tills på söndag med att komma. Så att vi kommer in i januari. Annars så kommer man väl få höra det till öronen blöder "Kunde du inte ha knipit igen till januari"?!?! Både från bebis som någon gång kommer bli stor och från omgivningen med alla som det innebär.


Första magbilden som jag tog med datorn när vi "kom ut" i v. 8.

AnnaMalin
2011-12-28 @ 23:02:37
URL: http://annamalinsrum.blogg.se/

Underbara bilder du bjudit på från er jul! Och vilken fin mage du hade i vecka 8, ja nu med såklart :-) Längtar redan till nästa, om det blir en till i framtiden!



Och förstår att du tänker så kring födelsedatumet, gjorde jag på ett sätt också när vi närmare oss nyår fast Livisens BF var i början på feb. Och blir det inte så är du närmare bebis och så får vi hoppas att ni slipper det där snacket :-)



Kram!

Johanna
2011-12-29 @ 07:21:51
URL: http://passionforpoison.blogg.se/

Vilken fin mage du hade redan då. På mig sågs iiiingenting före v. 18 kanske? Men nu börjar det bli lite av en mage och babyn är väl nästan 30 cm nu så det bör ju kunna ses lite. ;-)



Oj 10 dagar redan! Den kommer ju när som helst!!! Jag fick i varje fall redan ett igångsättardatum OM den inte kommer före så sätts jag igång den 5.e maj, alltså 10 dagar efter BF :-).

Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag
2011-12-29 @ 08:42:08
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

10 dagar över tiden gick jag och varje minut kändes som en hel dag....

Moa - Nybliven mamma till Ella ♡
2011-12-29 @ 12:45:54
URL: http://FUCKINGPOSERS.SE

Jo det förstår jag, hoppas det inte sätter igång förrens på söndag då :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0