Disneykväll blev babyshower!

Det blidde som sagt ingen Disneykväll igår. Däremot så blev det en babyshower!!

Tjejerna dök upp strax efter halv sju. Det var Mli, Vivi och Becky.
Jag fick ett inbjudningskort till min shower och sedan så var det igång. Jag och Mli stod och pratade i köket medans de andra två fixade i vardagsrummet.
Det blev frågesport, provsmakning, mäta mage och massa prat och skratt! Jag hade en underbar kväll och tiden bara flög iväg! Det blev inte så mycket bilder tagna med min kamera men jag lägger upp de jag har och så får ni hålla tillgodo tills jag får mer bilder från Becky och Vivi.







Tack tjejer för en otoligt trevlig kväll och överraskning!!
Får bli Disney en annan gång.. ;)
Johanna
2011-12-07 @ 10:15:33
URL: http://pasisonforpoison.blogg.se/

Gud vad kul!!! Jag hade absolut kört på baby shower men nu bor min familj o två länder och sen känner jag inte speciellt många förutom min sambos släkt här. Så det hade blivit lite svårt att anordna. :-)



Vi har säkert 10-20 cm snö på backen. Kom ju REJÄLT igår och nu är det ngåra minus och det väntas ca 10 minus till helgen så jag tror den stannar kvar här. Dessutom är jag lite extra glad att det väntas bli kallare då företaget som min sambo jobbar för inte gått direkt bra pga milt väder. Kallt väder = bättre försäljning. ;-)

Chayenne - En av Sveriges skönaste unga mammabloggar.
2011-12-07 @ 11:02:40
URL: http://sense.webblogg.se/

Kikar förbi här en sväng och önskar dig en trevlig onsdag! :)

Emelie
2011-12-08 @ 11:12:46

Hej,

Tack själv för en mycket trevlig kväll!

Vi ses snart igen.

Ha en skön helg!

Kramar




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0