Polarn O. Pyret

Var en sväng till stan igår som sagt och det var inte bara för att köpa julpyssel.
Polarn hade nämligen ett erbjudande om att köpa en skaljacka och få en vindfleece på köpet! Jag och Peter har en förkärlek för Polarns ytterkläder, speciellt skalkläderna, så detta var ett ebrjudande att utnyttja.
Det blev en röd skaljacka och en grön vindfleece.



Vi är verkligen jättenöjda och Viktor väntar redan på våren då han får börja använda den nya jackan! Det är så tacksamt att köpa kläder till honom. Han älskar att ha nya kläder på sig och det märks på honom att han uppskattar det han får.
Köpte både jackan och fleecen i strl 92, en storlek större än det han har nu. Men när jag provade, och jämförde, vindfleecen med den han har nu i strl 86 så är de precis lika stora. Jag ska visa Peter sen så får vi se om han upplever det så också. Han påpekade det när Viktor hade den gröna jackan på sig igår men jag såg det inte riktigt. Men jämförde imorse och det verkar som att Peter har rätt. Men om det är så är jag helt övertygad om att det löser sig på ett smidigt sätt. När jag handlar på Polarn så är jag aldrig nervös över att få med mig fel storlek eller så. De har en policy som gör det enkelt att handla, byta och lämna tillbaka!!
Johanna
2011-12-01 @ 15:07:10
URL: http://passionforpoison.blogg.se/

PoP har fina och väldigt praktiska plagg speciellt uteplagg! Ska köpa därifrån när lillen börjar vara ute och leka. :-)



Det blir faktiskt HELT som jag tänkt mig. Behöver dock ett lager till för att få fram färgen bättre. Och sen när listerna kommer till kommer det framgå bättre att det är grått på väggen för nu ser det nästan vitt ut ;-)

Beatrice Jakobsson (foto)
2011-12-01 @ 15:30:42
URL: http://beattriicee.blogg.se/

sv: gör det! :) åhh, mysigt när ska den komma?

as fina bilder vid headern!

Lucas Gustavsson
2011-12-01 @ 16:34:51
URL: http://modegrabben.webblogg.se/

Lucka 1 har öppnats i julkalendern i min blogg! Var med och tävla om en mycket fin halsring om du vill :)

ENDENISE
2011-12-01 @ 19:02:17
URL: http://endenise.se

sv: Ryggen är ingen rolig historia, heeeelt paj. Sitter muskelknutar i hela vänstersidan (skuldran, ryggradan, axeln, armen, revbenen, bröstet, nacken och huvudet) och jag har tydligen ett halvt fungerande bäcken :P Nåväl, lite rehab så ska det säkert lösa sig :)



Visst är det så, mysigt till max :D

Becky
2011-12-01 @ 20:45:22

Kul att han gillar nya kläder! :) leo är lite tvärtom.. Nej den är inte min säger han ;) nu har han blitt bättre men ett tag var det gör svårt.. :p

Beatrice Jakobsson (foto)
2011-12-01 @ 21:56:03
URL: http://beattriicee.blogg.se/

sv: ja verkligen! :)

åhhh, mysigt!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0