Förskolan

Posted by Emma Thu, January 20, 2011 21:03:01
Nu har min ängel gått två dagar själv på förskolan!! Det var inskolning måndag och tisdag, onsdag och torsdag har han gått på schema, jag och Gorgeous har jobbat.
Båda lämningarna har varit otroligt jobbigt för ett modershjärta..... Han blev jätteledsen båda gångerna men samtidigt så hann jag knappt ut ur dörren förrän han lugnat sig och det är skönt. Har också ringt när jag har kommit till jobbet bara för att få bekräftat att det har varit lugnt.

Det känns otroligt skönt att det hela, trots allt, har gått så himla bra. Det är otroligt jobbigt och tråkigt att vara ifrån min ängel så mycket men jag vet ju att han har det bra och att han har det roligt där han är. Det är viktigt!!

Nej, nu blir det snart sängen. Börjar kl 6.45 så jag måste åka runt 6-tiden och gå upp runt 5.15. Tidigt tidigt, det blir en lång dag imorgon....



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0