Bebis-väska!

Idag slog det mig! Det kom som en blixt från klar himmel! Det är ca 5,5 veckor kvar till vårat datum! Tills bebisen kommer! Så under dagen idag har jag börjat packa väskan, den är faktiskt nästan redan klar. Det var mycket lättare att göra det när man gör det för andra gången. Gorgeous ska lägga ner lite kläder och så ska vi köpa en ny omgång med pojk-bebis-kläder om det blir en liten kille till. Annars så tror jag att jag har ganska bra koll på saker och ting. Ska plocka fram BM-journalen och lite sånt imorgon så att väskan verkligen är klar.

Jag har också idag flyttat upp sovnivån i spjälsängen från den nedersta och plockat ur spjälskydd för att tvätta. Till helgen så ska vi nog bädda iordning sängen. Jag vill att både Viktor och Peter ska vara med och göra det. Känns viktigt av någon anledning som jag själv inte har någon aning om.

Annars så har jag haft en lugn dag. som sagt, gjort en hel del listor för att underlätta min vardag.
Skulle egentligen till Ikea imorgon för att köpa tre grejer och sedan luncha med Mli. Men hon är sjuk så vi får ta det en annan dag. Har dock svårt att bestämma mig för om jag ska åka in en sväng ändå eller om jag ska vänta och ta det till veckan. Det är lite mer saker som vi kanske ska köpa och det är lika bra att ta allt på samma gång... Får se hur det känns imorgon. Får se hur min dag är också. Kanske har en hemsk dag så att det är skönt att bara få vara hemma. Allt löser sig!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0