Faller på plats

Det känns som att det är mycket just nu som faller på plats.... Och jag mår fortfarande bra (psykiskt), känner att jag strålar och har hur mycket energi som helst. Kroppen hinner inte med men jag gör det som kroppen orkar.

Tråkigt det är att jag inte orkar njuta till fullo bar. Tanken kommer krypande, när vänder det???
Fröken M
2011-11-12 @ 13:14:34
URL: http://frokenmela.se

Vad är det som säger att det måste vända ?

Njut av nuet och energin :)



Jag håller med dig, jag kommer välja vilka sponsrade inlägg jag vill skriva och dissa resten. Jag vill heller inte att de ska överta bloggen, men med tanke på att jag bara är timanställd och vissa av företagen betalar RIKTIGT bra kan jag inte tacka nej helt heller. Tack vare några "tråkinlägG" kan viggo få ett gäng extra julklappar :)

Emma: Svar till Fröken M
2011-11-12 @ 15:51:11

Jag hoppas att det kommer att hålla i sig. Det känns så nu iaf.. :)



Är man timanställd så får gäller det att ta chansen till extra pengar när den ges. Även om man i princip alltid har jobb så vet man ändå inte när det vänder. Och det är ingen som kommer att sluta läsa pga några "tråkinlägg" heller skulle jag tro. :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0