Fortfarande handlinskraftig..

Jag känner mig fortfarande pigg i sinnet! Är handlingskraftig och vill ha saker gjorda, vill kunna stryka saker på min lista som jag har gjort. En del saker har vi klarat av under helgen men jag vill ha mer gjort!! :)

Till helgen så ska vi ha kalas för min ängel. Han fyller inte förrän 21 december men eftersom bebis har datum att komma ut 18 december så känns det lite riskabelt. Det är lite vänner som kommer hit med sina barn. Vi tog beslutet att enbart bjuda vänner som har barn i Viktors ålder. Annars blir det så mycket folk och någonstans måste vi dra en gräns så vi gjorde så. Under veckan så ska det småpysslas inför helgen och inför jul. Börjar idag med att städa kylen, spiskåpan och hyllan med te. Det känns lagom och inte så tungt.

Men allra först, mäta gardiner så vi kan besälla nya till sovrum, Viktors rum och eventuellt lekrum. Längtar så efter julen!!!
Någon mer än jag som gör det??
ems
2011-11-14 @ 10:50:05
URL: http://bookofems.blogg.se/

sv: ja, hon är duktig på designer :D

AnnaMalin
2011-11-14 @ 11:52:43
URL: http://annamalinsrum.blogg.se/

Sv: Tack, hoppas jag med :-) Skönt med egentid! Det är alltid lite extra lyxigt när man är mamma.



Ha en fin dag! Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0