Grälsjuk

Idag har varit en sån där dag när jag har velat att nån ska komma och dra mig i håret eller reta mig så att jag får bli riktigt förbannad!! Kasta grejer, skrika och gråta. Vet inte varför jag har känt så.
Det har slutat med att jag lagt ner allt och bara vilat och sovit bort nästan hela dagen istället. Vaknade på bättre humör men känner av höfterna väldigt pga natten. Jag hoppas på att det blir bättre till imorgon!

Imorgon ska min ängel få vara ledig från dagis och vi ska åka till Becky och barnen i Forshaga. Ska in en sväng på sjukhuset och se om det finns ett babyskydd att hyra. Det börjar ju faktiskt dra ihop sig så det kan vara skönt att veta att man kan åka hem efter förlossningen :)


Babyskyddet vi ska hyra är en Brio Promo. Du hittar information om den här.

Det är otroligt smidigt att få hyra den första stolen från sjukhuset tycker vi. Vi gjorde det även med Viktor och det funkade hur bra som helst. Men måste också till Babyproffsen för att få hyra en bas till stolen. Det är nästan ett måste. Vi försökte utan bas de första två veckorna med Viktor men höll på att bli tokiga!! Bas är ett måste den här gången!!!
Maria T
2011-11-22 @ 10:51:40
URL: http://oliverspock.blogg.se/

Knasigt de kan vara.. jag tycker det är lättare utan bas..hihi Så min står i garaget och skräpar.. Synd att de inte var samma modell då hade ni kunnat låna den :-)



Kram

Karin
2011-11-23 @ 12:07:13
URL: http://shoegalnogg.blogspot.com/

Jag älskar vår bilstol och denna funktion bara att klicka i för det är det du menar va Emma!Man spara både sin rygg och tid:) Kjam

Sandra - när vi tre blir fem ♡
2011-11-25 @ 10:34:44
URL: http://ontheway.blogg.se/

Sv. Hej. Ja visst är det mysigt ;)

Funderar med på att hyra bilstol, vi behöver ju två ;)

Melanie
2011-12-10 @ 16:37:56
URL: http://enlitendelavmig.blogg.se/

vi hyrde också när vi väntade moa, och ska göra det denna gången också! tycker det är toppen verkligen! man måste ändå lägga pengar på när man ska köpa en bilbarnstol sen ju. denna gången ska vi också ha en bas, vi körde med bälte förra gången och det gick väl bra ändå. Men nu med två ungar som ska spännas fast osv orkar jag inte böka;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0