Jag är en stolt mamma!!

Idag är det en otroligt stolt mamma som skriver ett inlägg om sin fantastiske son! (Jag är alltid stolt, så missförstå mig rätt och läs inlägget innan du dömmer!! ;) )

Jag och Peter har idag haft vårt första utvecklingssamtal. Jag har alltid varit den som sitter på andra sidan så det var en speciell känsla att få sitt eget barn "bedömt" av personalen på förskolan.
Vi har, sedan Viktor började prata, haft en känsla av att han är "bra med" när det gäller det verbala. Och det är han, han är väldigt bra med och det var otroligt skönt att höra eftersom han är född så sent på året och behöver alla försprång som han kan få. Han har ett otroligt komihåg och han kan redan färger och han vet vad en färg är för något.
Detta och mycket mer positivt fick vi höra. Det var så himla roligt. Hon hade inget negativt alls att säga och det gör mig så glad!!!

Jag är så stolt över mig son! Har alltid varit och kommer alltid att vara. Jag tycker att han är helt underbar och jag älskar honom av hela mitt hjärta!!! Min son är en helt otrolig individ och jag blir överväldigad av mina starka känslor för honom varje dag!



Mamma älskar dig Viktor!!
Maria T - tvåbarnsmamma
2011-11-29 @ 22:53:59
URL: http://oliverspock.blogg.se/

Underbart att höra från andra att han är duktig :-) Jag är riktigt imponerad över vad duktig han är på att prata och framförallt hans minne att komma ihåg vilka vi är!

Oliver säger inte alls många ord, men han ser till att vi förstår ändå ;) De kommer väl, hoppas ja :)



Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0