Julgardiner

Förra året började vi på allvar att köpa julgrejer till vårt hem. Eller ja, gardiner och lite mer textilier. Skulle vilja fortsätta med det iår till dom rummen som vi inte fixade med förra året. Men vi får se hur ekonomin räcker till. Det är mycket som ska fixas med när det ska komma en nr 2....


Båda dessa kommer från www.jotex.se


Dessa båda kommer från www.ellos.se

Vi ska köpa ljusstakar eller stjärnor till Viktors rum, det lutar nog åt stjärnor som vi hänger upp. Misstänker att ljusstakar i fönstret är lite för frestande för en kille på 2 år....
Jag skulle gärna vilja ha nya överkast till både Viktors säng och till min och Gorgeous säng. Det finns enkla röda på Ikea som jag är lite sugen på. Blir inte så dyrt heller. En enkel sak som gör mycket för ett rum. Får nog göra en lista på både julgrejer och andra bebisgrejer osm vi behöver köpa på oss...
Jouline♡
2011-11-03 @ 21:20:33
URL: http://stylebyjouline.blogg.se/

Jag får nog minsann ge mig in på jotex och kila lite på deras julsaker, dom där gardinerna var jätte fina :) kram!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0