Water for elephants



På en cirkus någonstans i 30-talets USA utspelar sig denna spektakulära kärlekshistoria om Jacob (Robert Pattinson) som när hans föräldrar dör i en olycka finner ett nytt liv och en ny familj i de många färgstarka personerna i det kringresande sällskapet. Där finner han också kärleken i cirkusens stjärna Marlena (Reese Witherspoon). Men hon är inte fri att kunna älska honom tillbaka och för att kunna vara tillsammans måste de bryta sig loss från det enda liv de känner till.
Speltid: 120 minuter



Jag och Gorgeous såg den här filmen förra helgen. Men jag vet inte riktigt vad jag tyckte om den. Jag tror att jag hade för stora förhoppningar om en storslagen film så när jag väl såg den så blev jag lite besviken.
Tycker att det är en bra kärlekshistoria men det känns som att filmen inte riktigt får någon fart. Redan i början av filmen så hade jag en åsikt som sedan hängde med i hela filmen och jag tyckte att det var lite konstigt och att "så gör man ju inte...". Jag tror att det kanske förstörde lite, ingen aning. Men nu har jag sett den iaf och jag tycker att det är en helt ok film.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0