Djungel!

Jag och min älskling har gett oss in i overall-djungeln... Det lutar just nu åt en Didrikson. Men frågan är om man ska ta en Haig eller en Kilimanjaro... Det skiljer bara 100 kr i pris och Kilimanjaro är snäppet bättre, fast inte mycket.
Ja, det tål att tänkas på...


Haig                                                               Kilimanjaro

Får se hur det slutar. Ska maila NameIt och fråga dom lite om deras overall som är superfin men det står ingen information om den. Didrikson vet jag är bra eftersom det är barn på jobbet som haft dem. Kommer nog att bli en Didrikson till slut ändå skulle jag tro. Då vet jag vad jag får! Fortsättning följer...... :)
Maria T
2011-10-31 @ 22:47:42
URL: http://oliverspock.blogg.se/

Wow vilken snygg bloggdesign :-) Den blev riktigt bra!!

Cissi
2011-11-01 @ 19:14:35
URL: http://cissiochkampenomlyxen.blogg.se/

Jättefin design! Didrikson är super, men vilka stora storlekar.. lilltjejen har normalt 86-92 men hon drunknar verkligen i 90 overallen, så nu har jag kompletterings köpt hm overall också.. didrikson sitter nog som en smäck nästa år.. ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0