"Huset"

Idag har förmiddagen tillbringats med min underbara familj i "huset" som min son säger (alltså badhuset). Det är en härlig lördagstradition som vi har kört igång med och idag var det femte veckan i rad som vi kom iväg. Dock badar inte jag utan håller mig på kanten men min ängel badar med sin pappa och tycker det är så himla roligt.
Det är kul att se hur han har utvecklats i vattnet sedan den första veckan. Då tyckte han det var läskigt att få vatten i ansiktet och höll ganska så hårt i Peter. Men nu slappnar han av, får vatten i ansiktet, kallsupar, hoppar från kanten (ner i pappas armar) och åker kana. Så himla kul!!!

Katherine
2011-10-23 @ 10:58:09
URL: http://knattiz.blogg.se/

Hej Emma! Bilderna har jag självklart kvar. Det som gäller är att du då köper rättigheterna till bilderna så det blir ganska dyrt. Så 500 kr brukar jag ta då.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0