v. 32+0 (2011-10-23)

Magen fortsätter att växa....



Vikt: 70,2 kg (Start: 56,8 kg, Sista vägning med V: 71 kg.)
Mage: 113 cm (Start: 91,5 cm, Sista mätning med V: 113 cm)
Midja: 97 cm (Start: 76 cm)

Men som tur är så har jag bara fått mage och bröst än så länge. Men det är ju nu på slutet som man börjar lägga på sig ordentligt. Och det är nu under den sista tiden som man verkligen inte orkar bry sig. Får se hur det blir det här...

Har haft en jobbig natt. Gjorde bort mig igår och missbedömde höjden på en pall. Ni vet hur det blir när man tror att man har 2 mm kvar till att sätta sig och så visar det sig att det är flera cm istället?! Tänk er det med foglossning! Att jag inte dog....... Ska lägga mig ett par timmar nu och se om jag kan komma ikapp lite.
katherine
2011-10-24 @ 17:46:07
URL: http://knattiz.blogg.se/

Haha per bild vore sjukt dyrt. Nej det är för de alla. maila mig om du är intresserad så mailar jag mitt kontonummer så mailar jag över bilderna i verklig storlek =)

Becky
2011-10-25 @ 13:58:13

Aj aj aj men... :( det lät inte skönt!

Janni
2011-10-30 @ 22:45:26

Så stor och rund gomage.

Det är ju så mysigt att vara gravid.

Hoppas du får må lite bättre sista tiden nu. Kram från mig och Lilly!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0