Såå typiskt!!!

Inskolningen gick som ni kanske läst sååå himla bra. Då kom sjukdomen som ett brev på posten. Liiite smygfeber imorse men ett fruktansvärt humör. Vid ett-tiden var febern uppe på 39 grader och eftersom han varit ledsen i en halvtimme fick han Alvedon. Han somnade vid halv två i sin kärra och vaknade nu, 90 minuter senare. Han sov också ca 45 minuter på förmiddagen... Mammas älskade storskrutt <3 Inget som är riktigt bra och lillebror är idag riktigt hemsk tycker Viktor... Medans jag skrivit detta så har han somnat om i vagnen. Ja ja, han får väl sova då ;) Idag är en sova- och gnälladag. Men, är man mammas och pappas storskrutt så får man ha sånna dagar!!!

Sara
2012-08-23 @ 16:04:20
URL: http://saaaraaas.blogspot.com

Krya på Viktor! Det är ju bara så typsikt när allt funkar så bra.
Hoppas att det går fort över iaf!

Maria- tvåbarnsmamma
2012-08-23 @ 18:37:19
URL: http://oliverspock.blogg.se

Stackaren han får krya på sig snabbt!!

Melanie
2012-08-23 @ 19:37:25

stackarn! alla har ju såna dagar, klart han blir gnällig när han inte mår bra:/ så typiskt det där med förskolan alltså. Moa var nog sjuk hela första året om och om igen när hon började på dagis.
kan vi få till en träff till veckan kanske? i samma veva som hämtning? Vilka tider går han?

sara
2012-08-26 @ 19:48:23

Hej! Har en fråga då jag kommer få ungefär samma åldersskillnad mellan mina barn. Hur har ni gjort med vagnar? Dubbelvagn? kram

Svar: Hej!Vi köpte en dubbelvagn och så hade vi kvar Viktors scooter. Dock bodde vi annorlunda då mot vad vi gör nu. Då hade jag gångavstånd till förskolan där Viktor skulle lämnas så jag promenerade fram och tillbaka. Nu när jag måste ta bil för att hämta och lämna så har tvillingvagnen stått stilla mycket. Men jag använder den om jag ska ha båda barnen med mig till stan, biblioteket och sådana ställen då jag inte kan lita på att Viktor håller sig till mig utan jag vill att han sitter fast.
Vi har också köpt en city cross som jag har när jag har bara Oskar eller när vi är på ställen där jag kan släppa lös Viktor lite mer. Men det är svårt det där med vagn. Vi satsade på en tvillingvagn också för att vi vet att vi vill ha ett barn till och då har vi redan en vagn för det. Men som sagt, det är supersvårt. Tvillingvagnen är ovärderlig men jag saknade att inte ha en singelvagn till bara Oskar... Kram
emmsaklemmsa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0