Mycket bättre!!

Igår eftermiddag och kväll så var jag ett vrak psykiskt. Det var huuur jobbigt som helst och jag ville bara att dagen skulle ta slut!

Idag har det varit otroligt mycket bättre även om det har varit en lite jobbig natt.... Men i det här inlägget ska jag inte klaga!!!

Jag hade tid för Viktor på morgonen eftersom Oskar hade bestämt sig för sovmorgon! Vi åt frukost i lugn och ro och myste. Jag plockade upp Oskar vid 8.20 för att vi skulle fixa oss och iväg. Vi kom lagom in till stan för att hämta "den gravida systern" och iväg till Maxi. Köpte lunch och lite gottit och sedan till Lycka. Där har vi varit under dagen och haft det hur bra som helst!!!


Fjodor och Viktor på gungan, syster Lycka står brevid


Vä: Viktor på gungbrädan Hö: Elin, den gravida systern


Jag, Viktor och Fjodor

Tack för en jättebra dag!!!

Nu sover båda mina grabbar, Viktor i sin säng och Oskar i sittern. Men ska nog lägga honom i spjälsängen, skynda mig ner och duscha och sedan hoppa i säng jag också...
Fröken M
2012-02-19 @ 11:17:54
URL: http://frokenmela.se

Härliga bilder ! det gäller att passa på att vara ute och njuta när solen kikar fram ! I fredags tog jag en extra lång promenad hem från jobbet och det var precis vad jag behövde :) HA en mysig dag !! Kramar

Lily [ L i n d a . B l o m ]
2012-02-22 @ 10:06:54
URL: http://lindablom.se

SVAR: Prova att skicka bilderna i olika mail. Kan vara så att det är för stort med alla bilder i ett :)



DU? Viktors födelseuppgifter, vad är dom? Håller på med ett litet projekt och tänkte kolla om jag kunde få använda honom som "testkanin" hihi. Har en så fin bild på honom nämligen, som jag tog på Leo's 2-års kalas :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0