Utmaning från Johanna!

Jag har fått en utmaning av Johanna. Är inte sen att haka på :)

1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?

Oj.... Jag var välla nyfödd... ;) Skämtåsido..
För 10 år sen så var jag 17 år, skulle bli 18. Var i ett stadigt förhållande (som dock inte är nu), festade en del och umgicks en hel del med goda vänner.


2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
För ett år sedan så hade vi precis börjat försöka skaffa bebis nr två som nu är ett faktum och ligger i vagnen och sover :)

3) FEM SNACKS DU GILLAR?
Oj, fem stycken.. Jag är just nu mycket för godis och kakor.. :S Men annars ås är chips med dip en favvis och om jag försöker vara lite nyttig så blir det gärna morotsstavar.

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL?
Jag kan hela texten till måånga sånger bara jag får lyssna samtidigt. men jag har svårt att  sjunga utan lite "hjälp".. Men annars så kan jag ju massa barnsånger.. Räknas det?? ;)

5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MÅNGMILJONÄR?
Resa, köpa stort hus vid vattnet, betala av lån, ge till välgörenhet och se till att de jag älskar har det bra och en tryggad framtid

6) FEM DÅLIGA VANOR?
Vet inte om det är en dålig vana men plockar alltid undan saker och ibland så tar jag bort för fort och det händer att Peter kommer och frågar vart jag gjort av grejer.
Är lite för förtjust i sötsaker... 
Jag "snurrar" chipsen i munnen innan jag äter upp dom
Klunkar väldigt när jag dricker vatten ur vattenflaska

7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA?
Va med familjen. Läsa. Shoppa. Resa. Inreda.

8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I ELLER KÖPA?
Oj.. Skor med tokhöga klackar! Dock skulle jag nog behöva eftersom jag inte är så lång men får så himla ont i fötterna av bara några cm så skyhöga klackar håller jag mig undan! ;)
Bakelseklänningar tror jag att jag håller mig undan också... Och precis just nu tajta jeans och tajta kläder överlag.. :S

9) FEM FAVORITLEKSAKER?
Min underbara telefon!! Datorn. Vi har investerat i en Boxee och den är otroligt bra den med även om jag inte riktigt kan med den. Vår tv och bluray-spelare är ganska kära ägodelar också :)


10) FEM PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR UTMANINGEN:
Marie. Denise. Patricia. Mizz V. Fröken M.

AnnaMalin
2012-02-07 @ 13:06:08
URL: http://annamalinsrum.blogg.se/

Sv: Tack hälsar Liv! :-)



Kram!

elin (den gravida systern)
2012-02-07 @ 17:29:06

Ååååååh, det där med chipsen har du ALLTID gjort! När vi var små gjorde du det med din tandställning åxå. hahahaha

PATRICIA - Wiljas Mamma & gravid med lillasyster.
2012-02-07 @ 18:24:42
URL: http://mammasangel.blogg.se/

Åh de är så kul att läsa såna här listor! (som man annars kanske inte skriver om) :D så kul att höra ens tankar. Haha, skrattar till när ja läste de där om chipsen! Förklara, hur snuuurrar du dom?? :D

Kramar.

Veronica
2012-02-07 @ 22:18:47
URL: http://mizzv.blogg.se/

Å, jag ska självklart anta denna utmaning :)

Johanna
2012-02-08 @ 07:47:38
URL: http://passionforpoison.blogg.se/

vad kul att läsa dina svar! :D

erika
2012-02-09 @ 20:09:11

Hahah. Snurrar chipsen ja, vet inte om jag tycker det är en dålig vana men det är himlans mycket emma det :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0