En trött mamma..

Har hjälpt mamma två kvällar i rad och igår var jag inte i säng förrän strax efter tolv. Oskar har varit väldigt orolig på nätterna ett tag igen och jag är supertrött. Natt till igår och även inatt så sov han ganska bra men då har jag varit sen i säng istället. Typiskt!! Idag har vi en mellandag, jag har sovit ca 90 minuter på fm och nu sitter jag ute solen. (Hoppas på sånt här väder om en vecka också) Peter håller på och lagar mat, Oskar sitter på sitt täcke i skuggan och Viktor springer ut och in. Imorgon och kommande dagar så behöver vi vara i nya hemmet och måla lister och dörrfoder. Ni får stå ut med låg uppdatering tills efter bröllop och flytt. Då hoppas jag komma tillbaka lite mer!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0