Fina naglar och bryn

 
Eftermiddagen och kvällen igår tillbringades  tillsammans med två av mina bästa vänner, Becky och Vivi.
Vivi gifter sig idag och jag imorgon så vi fick våra naglar fixade av Becky. Jag fick även mina vildvuxna ögonbryn ansade... Både jag och Vivi blev supernöjda och vet inte hur vi hade klarat av resan fram till våra bröllopsdagar utan Becky. Hon är frisör/makeup-artist/nagelstylist/wedding-planner/konditor i ett. Eller glömde jag någon del tro?! Just det, hon och hennes man är fantastiska barnvakter också..
 
Tack underbara Becky för all hjälp!!! <3
Maria- tvåbarnsmamma
2012-07-27 @ 10:37:05
URL: http://oliverspock.blogg.se

Härligt att ha sådana fina vänner, som samtidigt är otroligt duktiga på så mkt!
Nervös idag? 😉
Kram

Svar: Det är det. Becky har varit helt otrolig hela sommaren och hjälpt till med det mesta som rör bröllopet :) Dagen innan när du skrev kommentaren så var jag otroligt nervös. Och för att inte prata om hur jag var under dagen.... :S Men det släppte när vi gick in i kyrkan som tur var :)
Kram
emmsaklemmsa

Maria - mamma till Liam ☆
2012-07-27 @ 16:03:15
URL: http://fashionstars.blogg.se/

åh vilka fina naglar! :)

Svar: Dom blev superbra!! Sååå himla nöjd :) Fina naglar för 179 kr :)
emmsaklemmsa

feelia.blogg.se
2012-07-30 @ 22:54:16

ojj naglarna ser väldigt konstiga ut, hon borde ha fixat till så du fick längre nagelbädd

Svar: Vet inte vad du menar med nagelbädd, är inte så insatt.. Men jag tycker att dom blev bra och jag är nöjd så det är det som är huvudsaken :)
emmsaklemmsa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0