Frånvarande


Bilder på blivande hemmet

Det är sååå mycket just nu!!
Idag har vi varit hela dagen hemma hos mamma. Vi har börjat få in ved inför hösten och vintern. Vi har börjat röja på övervåningen så att Elin kan komma och börja måla och tapetsera.
På fredag ska vi in till stan och kolla tapeter... Imorgon så ska vi till banken för vårt årliga bankmöte och efter det bär det iväg till Forshaga. Becky ska testa frisyr och naglar inför bröllopet.
Bröllopsplaneringen är också i full gång. Nu har vi valt musik och snart ska vi försöka ta oss till lokalen för att se hur vi ska möblera och börja planera hur folket ska sitta runt borden...

Det är som sagt fullt ös just nu och jag känner att de minuter som jag har över lägger jag för tillfället inte på bloggen. Jag hoppas verkligen att mina läsare förstår och finns kvar när jag har mer tid!!!
Fröken M
2012-06-06 @ 22:03:30
URL: http://frokenmela.se

Åhhh !!! Ni har verkligen så himla mycke spännande på G !! Tro fasen att inte du hinner bli nervös :)

Kram

AnnaMalin
2012-06-07 @ 21:41:17
URL: http://annamalinsrum.blogg.se/

Jag förstår dig till fullo!! :-) Vad KUL att ni har så mycket roligheter framför er! Jag hänger kvar, oavsett när du skriver nästa gång ;-)



Kram!

Milla
2012-06-24 @ 09:49:38

Fint hus! Vad mkt roligt som väntar för er. <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0