Mycket att göra

Det är otroligt mycket att göra just nu och mitt huvud är fullt med saker att hålla ordning på och att göra. Det ska planeras, börjas packa, förbereda för visning av hus och så mitt i allt det här så ska vi ta hand om varandra och vara med barnen. Men men, det kommer att bli bra och lyckat och det är skönt när "allt är gjort"...
 
Igår gjorde jag och sambo en repa på stan och fixade det sista med barnens kläder till 28 juli och vi beställde en sååå fin kostym till min blivande make!
Viktor fick sig ett par nya skor och han är supernöjd med dom. De har varit på hela morgonen!!!
 
 
Under midsommar så ska vi åka bort och det känns både skönt och lite stressigt. Vi kan dock inte göra så mycket under helgen och det kan vara skönt att komma bort och inte kunna göra något. Slappna av och koppla bort i ett par dagar och sedan komma tillbaka med nya krafter!
 
Jo förresten!! Huset ligger ute på hemnet.se nu. Om du är nyfiken så hittar du huset här. Det är visning den 29 juni men det är några som har hört av sig och vill titta på huset redan imorgon!! Håll tummarna för oss!!!
Sara - Tripp, Trapp & Trullsan
2012-06-20 @ 09:18:37
URL: http://glamina.blogg.se

Förstår att det är mycket att göra med allt. Tänk så skönt när allt är klart med allting.
Kramar!

mLi
2012-06-22 @ 21:41:32

Hej.
Konstigt det kändes att se ett hus på hemnet som jag kände igen.. hoppas att visningen blir lyckad och likaså försäljningen!
Kramar




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0