På jobbet

Idag tog jag med mina två juveler och lite fika och åkte till jobbet och hälsade på.
Det var super att träffa mina underbara arbetskamrater, det var så himla längesen! Två av dem är ordinarie men den tredje som jobbade idag är enbart vikarie men innan jag gick hem så hade hon ett längre vikariat hos oss så för mig är hon som en riktig arbetskamrat!

Tror att det var roligt för Viktor att komma iväg lite. Jag jobbar ju på en småbarnsavdelning så det var ju några barn som var i hans ålder. Oskar somnade i vagnen vid 10.40 och sov i ca tre timmar. Mammas sovgris..


Blidde lite fika idag igen... :S


Såhär såg mina grabbar ut i bilen på vägen hem. Det är slitsamt att vara på mammas jobb...
Sandra
2012-03-16 @ 23:06:06

Der var så roligt att du kom just idag och hälsade på! Så jag också fick träffa dig och dina fina småpojkar! Hoppas vi ses snart! Kram

Fröken M
2012-03-17 @ 09:56:38
URL: http://www.frokenmela.se

Åh, dom där munkarna är så himla goda :)

Mysigt att komma iväg och hälsa på arbetskamraterna och dom tyckte säkert det var minst lik mysigt att få besök !

Kram

Becky
2012-03-18 @ 22:48:28

Roligt att få komma och hälsa på jobbet!! :)

Sara - Tripp, Trapp & Trullsan
2012-03-19 @ 09:43:20
URL: http://glamina.blogg.se/

Vad kul att hälsa på på jobbet. Jag har bara träffat mina jobbarkompisar snabbt en gång på ett möte de hade. Vi jobbar så utspritt hela tiden att vi inte träffas annat än på mötena var 3e vecka. Trist!

Kram kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0