Sol sol sol

Igår var ännu en ag som solen och värmen har hedrat oss med sin närvaro! Helt underbart!!
När jag hämtat Viktor så gick vi hem och hämtade glass ur frysen, tog med oss lite nötter och ett täcke och drog ner till lekparken!
Nere i lekparken var nämligen grannens barnbarn och deras föräldrar så vi bredde ut täcket i skuggan så att Oskar kunde vara med och så bjöd vi på glass. Efter glassen så sprang barna och lekte och jag kunde sitta en stund på täcket tillsammans med Oskar och prata med de andra.
Sedan blev det spring hit och dit och det kom ytterligare lite barn... Men vilken härlig eftermiddag. Vi gick in vid kvart över fem, Oskar fick mat och vi förberedde middagen lite. Ut igen och satt på täcket som nu fått plats i skuggan på garageuppfarten. Oskar sov en stund men joinade oss han också efter det.



Idag ska jag till stan med min mamma för lite shopping till barna och bröllopsbestyr!!
Maria - mamma till Liam ☆
2012-05-23 @ 08:43:44
URL: http://fashionstars.blogg.se/

underbart med värme! och vilken söt bild :)

Maria
2012-05-23 @ 20:10:23
URL: http://oliverspock.blogg.se/

Denna värmen är underbar!! Synd att de inte passade idag :(

Linda
2012-05-23 @ 21:16:56
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Vilken gosig bild! :)

Visst är det härligt med denna sommarvärme!?

Kram

Johanna
2012-05-23 @ 22:02:40
URL: http://passionforpoison.blogg.se/

Oh nu är det länge sedan jag kommenterade! Jag följer med men sitter mycket med iphonene och då drar jag mig för att skriva. Blir BARA knas. Men nu har jag en liten lugn stund och har inte bara tid att blogga (vilket jag nästan bara har när jag sitter vid vanlig dator). ;-)



Vi har ju haft världens värmebölja här idag. Ni har väl samma som oss då ni bara bor ett par timmar bort. ;-)



Du har verkligen haft lyx! Vi hade varannan timme fram till slutet av förra veckan. Alltså varannan timme upp o mata från klockan tio så att bara behöva gå upp en gång är STOR skillnad. :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0