En aktiv innedag

Idag har varit en aktiv innedag!
Oskar är inne i en period då han helst vill bli värd hela tiden och det går ju inte så det är en del gnäll. Den tiden som Oskar är på bra humör eller sover ger jag till Viktor!! Idag har vi bakat och dekorerat pepparkakor som ni säkert sett.
Jag har lyckats med konststycket att dammsuga och skura hela nedervåningen under dagen!! Inte illa!! :)

Vi har mest grejat och dolat hela dagen kort sagt!
På eftermiddagen kom dock barnens moster Frida! Barnen älskar verkligen sin moster och det är härligt att se. Blev bus och fika! Tack till moster Frida för att du kom en stund! Ungarna, framförallt Viktor, älskade det!! <3
Mamma kom förbi och hämtade Frida sedan och hon hade med en present till mig! Nu behöver jag inte ha telefonen i bhn längre när jag tränar. Tack mamma!! <3

Fröken M
2012-11-24 @ 07:32:51
URL: http://frokenmela.se

Va mysigt ! Ett pepparkaksbak har jag lovat viggo idag så det är väl bara att åka och köpa deg antar jag :)
Kram

Svar: Det är det! Men det är mysigt att baka med de små tycker jag. Och gott :)Kram
emmsaklemmsa

Maria - mamma till Liam ☆
2012-11-24 @ 08:24:37
URL: http://fashionstars.blogg.se

åh mysigt med besök! förstår att barnen blev glada :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0