Friskhetstecken!!

 
Jag ser det som ett friskhetstecken när man tar en barnvagn med ett sovande barn med sig ut på promenad i regn och blåst. Det var vad jag gjorde idag! Var såå sugen på att röra lite på mig så det blev tre kilometer tillsammans med en sovande Oskar i vagnen.
Det var otroligt skönt att röra på sig då det bara blivit ett träningstillfälle under veckan. Katastrof!!! Mat och ätande har också varit helt uppåt väggarna så det blir inte roligt med vägning och mätning imorgon... Men jag har varit otroligt förkyld och helt enkelt inte orkat. Nu är det vara snuva kvar så imorgon kör vi hårt igen!!!
 
Mendans jag njöt av den friska luften så var Viktor och pappa på bio. Tredje helgen i rad och Viktor hade suttit som ett ljus hela tiden!! Idag var dom på Lilla Anna och Långa Farbrorn. Poppis poppis!!
Vi frågade Viktor på förmiddagen om han skulle vilja åka någonstans på eftermiddagen. Vi hade väntat oss ett svar som mormor eller leklandet, men icke. Jag skulle vilja gå på bio var svaret vi fick och då blev det så.
 
Det har ju varit fars dag idag. Men pappan i huset var sjuk i fredags ocg var hemme från jobbet och vi hade mysfrukost så vi gav vår present redan då. Det var en påse med fyra paket. Choklad, boken "Jag älskar dig pappa", ett kort på mig och barnen och sist men inte minst ett album som jag pysslat ihop själv. Bilder på Peter tillsammans med barnen och en massa fina citat som jag klippt ur en bok. Det var en mycket nöjd pappa!!!
 
Sara
2012-11-12 @ 10:13:44
URL: http://glamina.blogg.se

Det är så sköt att bara ge sig iväg ut även om det regnar!
Kramar!

Svar: Det är ju det ibland!! :)Kram
emmsaklemmsa

Veronica
2012-11-12 @ 14:10:26
URL: http://mizzv.blogg.se

Härligt trots skräpväder! Såg verkligen lerigt ut :)

Svar: Det var superlerigt! Men det var otroligt härligt att komma ut lite! :)
emmsaklemmsa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0