Så himla härligt!!

Har varit iväg och tränat idag, veckans första pass. Försöker få in fyra pass i veckan där iaf två av dom är på Friskis.
Idag var jag iväg på skivstång. Det är första gången på säkert två år som jag ger mig på ett styrketräningspass. Men det kändes såå bra!! Gav en härlig "sladderkänsla" i kroppen och jag tror att jag kommer att känna av det imorgon. Det var inte sista gången jag gick på det inte!! :)

Det är skönt att ha fått igång träningen igen efter förkylningen. Fick bra siffror igår vid vägning och mätning och de ger alltid en extra kick.
Väger mig alltid på måndagar före frukost och igår var det första dagen i vecka 10. Jag har levt hälsosammare nu i 10 veckor snart och jag mår så bra och trivs med mig själv på ett sätt som jag inte gjort på länge länge! Jag känner att jag har hittat en ny livsstil där jag äter bättre och tränar.

Dock måste jag ge min make en eloge i allt det här. Han stöttar och hjälper mig på alla sätt han kan. Och eftersom han tränar när han tar sig till och från jobbet gör det att jag kan ge mig iväg på kvällarna och det är jag såå tacksam för!!! Kärlek till dig!! <3

Sara
2012-11-21 @ 12:52:00
URL: http://glamina.blogg.se

Tycker verkligen att du är jätteduktig! Heja dig!

Svar: Tack så mycket!! :)
emmsaklemmsa

Maria - mamma till Liam ☆
2012-11-21 @ 15:32:28
URL: http://fashionstars.blogg.se

härligt! blir fyra gånger träning för mig med den här veckan :)

Svar: Gôtt!! :)
emmsaklemmsa

Anonym
2012-11-21 @ 19:52:03

Det är intressant att läsa om din träning. Försöker själv komma in i nya banor. Skulle också vara roligt med ett inlägg där du skriver lite mer om dina matvanor, alltså hurdana förändringar du har gjort? Skulle också vara intressant att veta dina mått. Du behöver så klart inte dela med dig av dina nuvarande siffror men skulle vara roligt att veta hur mycket du har lyckats gå ner i vikt :)

Svar: Självklart!! Jag ska försöka knåpa ihop ett inlägg under dagen!!
emmsaklemmsa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0