Underbara ungar!

Mina älskade underbara ungar! (Det är svårt att få kort på Viktor nu för tiden, han vill inte va med alla gånger)
 
Idag har varit en sån där härlig dag. 
Myste runt och gjorde det vi kände för på förmiddagen, jag var nere och eldade och Oskar sov ett par timmar i vagnen. Vi åt lunch och sedan drog vi iväg till öppna förskolan. Värmlands skolfoto var där och tog kort så jag hade bokat in båda barnen. Det blev ett kort på varje barn, en syskonbild och även en bild med båda barnen där jag fick vara med. Nu blir det till att vänta två veckor för att få se resultatet på papper.
 
Eftermiddagen var lika mysig som förmiddagen. Vi var kvar på öppna och lekte och sedan åkte vi hemåt. Viktor kikade på datorn en stund, det lektes och Oskar sov ett tag ute innan det var dags för att börja med mat.
bad och läggningar gick bra.
Efter läggningarna gick jag ut och sprang 1,3 km och efter det körde jag Tabata (triceps, armhävningar och plankan). Klockan är mycket och nu är det dags för sängen.
 
Känner mig nöjd med den här dagen även om morgonen blev som den blev. Missnöjd med vägning och mätning men det är bara att ta nya tag och kämpa på!! :)
Maria - mamma till Liam ☆
2012-10-23 @ 08:40:34
URL: http://fashionstars.blogg.se

vad fint att de matchade varandra med kläderna :)

Svar: Hihi, eller hur?! Dom var såå söta!! :)
emmsaklemmsa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0