Tupperware

Jag har blivit konsulent för Tupperware!
Dels för att det är superbra grejer som håller men också för att det är en personlig utmaning. Jag tycker egentligen inte om att stå framför folk och prata, att stå i fokus. Men, jag vill bli bekväm med mig själv när jag gör sådana saker så då tycker jag att det här är perfekt för min del!! :)

Jag kommer att lägga ut information om olika produkter och erbjudanden som Tupperware har. Om du är nyfiken på någon produkt eller om du skulle vilja vara värdinna för ett party så tveka inte om att fråga!!

Vecka 18-21 så är det Exclusive Festbox som får tjäna som värdinnegåva. Den har en diameter på 32 cm och är 19 cm hög.
Värdinnegåvan får värdinnan alltid, oavsett hur försäljningen går.
För mer information, gå in på www.tupperware.se eller fråga mig!!

Maria - mamma till Liam ☆
2013-04-09 @ 07:35:47
URL: http://fashionstars.blogg.se

vad spännande! :)

Svar: Det är det! Och väldigt roligt! :)
emmsaklemmsa

ami
2013-04-10 @ 18:43:51
URL: http://twofaced.se/

vad mysiga bilder du har i headern :D

Svar: Tack så mycket!! :)
emmsaklemmsa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0