Börjat jobba igen..

St har varit låg uppdatering men det har varit mycket fokus på annat.. Oskar hade inskolning förra veckan och igår började jag jobba efter nästan 1,5 år hemma.

Det känns ganska så bra att ha kommit igång igen. Jobbar 80% på ett guldschema, slutar senast 14.15 och det känns jättebra med tanke på barnen. Är på ett, för mig, nytt ställe i Kil. Det är ny personal, nya lokaler, nya barn och nya föräldrar. Allt detta tar mycket på krafterna samtidigt som jag har en eländig förkylning i kroppen. Är dock något bättre idag mot igårkväll då jag var helt färdig. Hoppas på att bli piggare så jag kan träna enligt planen imorgon.

Ikväll blir det kvällsmöte för att få nödvändig i formation om barn, rutiner osv. Blir lite svårt med det när det är mycket barn runtomkring på dagarna. Så den närmsta tiden blir det nog mest uppdatering via mobilen, det är tur att man har den möjligheten iaf :)

Alexandra
2013-01-15 @ 10:23:54

Vad jobbar du med? :)

Svar: Jag jobbar inom barnomsorgen, just nu på en förskola för barn i åldrarna 1 till fem år.
emmsaklemmsa

Maria - mamma till Liam ☆
2013-01-16 @ 08:53:02
URL: http://fashionstars.blogg.se

vad skönt med bra arbetstider :)

Svar: Det är guld värt att man får vara hemma hela eftermiddagen med barnen och inte bara se dom en liten stund på kvällen. :)
emmsaklemmsa

Becky
2013-01-16 @ 09:17:12

Sååå härligt att du fick ett sånt bra schema! det måste kännas KANON! :) Trist att du känner dig förkyld... Hoppas du blir pigg snart! Kram

Svar: Det är helt underbart!! Tack så mycket, nu är jag mycket bättre!! :) Kram
emmsaklemmsa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0