Sämst på det här..

Usch och fy på mig!! Jag har ju blivit sämst på det här. Ändå vill jag blogga men har så svårt att ta mig tiden...
Ska iväg och träna ikväll och när jag kommer hem så ska jag nog börja flytta över lite bilder från kameran från alla kalas och jul... Ska försöka bjuda på lite tänkte jag! :)
AnnaMalin
2013-01-10 @ 16:15:50
URL: http://annamalinform.blogg.se/

Förstår dig, har gått lite upp och ner hos mig med, om jag jämför med hur jag bloggade för ett halvår sedan :-) Men det fina är ju att man kan komma åter när man vill och har lust, bloggen finns alltid kvar :-) Kram!

Svar: Det är ju det. Och det måste ju få gå lite upp och ner, man har ju en massa annat att göra också när man är småbarnsförälder :) Jag tycker att det är väldigt skönt med bloglovin' som håller koll på bloggarna åt en så att man slipper ut och kolla varenda blogg utan man ser när det uppdateras :) Kram
emmsaklemmsa

AnnaMalin
2013-01-11 @ 22:46:47
URL: http://annamalinsrum.blogg.se

Eller hur, fokus är ju på helt annat håll ibland. OCh jag håller med, ett kanonverktyg! Upptäckte det lite sent, men var såå glad när jag gjorde det. Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0