Twilight

Förra helgen var jag på date med en kvinna som jag vågar påstå är en av mina bästa vänner nämligen underbara Solveig i Säffle! Så fort jag får ett mess av henne, pratar med henne eller träffar henne så blir jag helt upprymt och full av livsglädje. (Är det annars också men det späds liksom på av hennes otroliga entusiasm) 
När jag var där blev jag bjuden på god mat (Precis som vanligt), god efterrätt bestående av jordgubbsslushies (??) och bra film. Kan det bli bättre?!?! Vi såg på den första filmen i Twilightsagan. Vi bestämde också då att vi ska ta en hel dag med alla FEM filmerna så fort de kommer ut. Är och kikar på discshop ibland om det kommer ett datum när de släpps men det står bara kvartal1... Nån som vet när boxen är på gång??
 
Bilder från förra lördagen jag tillbringade i Säffle
Maria- tvåbarnsmamma
2013-01-11 @ 23:12:12
URL: http://mariatellebo.blogg.se

Härligt och mysigt med egentid hos bästa vännen :-)

Svar: Underbart är det!! :)
emmsaklemmsa

Maria - mamma till Liam ☆
2013-01-12 @ 08:53:35
URL: http://fashionstars.blogg.se

vad mysigt! :)

Solveig
2013-01-12 @ 12:56:43

Men hur söt är inte du?!?
Gulle dig! Sitter här och bölar nu :-) du är världens finaste.
Tänk om du visste att du är min idol. :-)

Kram vännen

Svar: <3 <3 <3 <3 KRAM!!!
emmsaklemmsa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0