Så tråkigt...

Jag har ju kört ett kick-startprogram hos World of Shape under hela juni. Det har varit kostråd och ett träningsprogram att följa. I söndags var det sista dagen med programmet. Jag har inte tränat på två dagar nu kliar det i kroppen. Jag har tränat 29 dagar av 30 så det har blivit en vana att träna.

Imorse skulle jag starta igång med ett nytt träningsschema. Ett schema för att klara att springa milen utan att avlida! Men vaknade med ont i halsen så det blev ingen löpning idag. Hoppas på att om jag vilar så går det över till imorgon så att jag kan köra då!!! Vill verkligen fortsätta med träningen och jag ska även fortsätta med kostråden som jag fått!!! Vill fortsätta neråt, både kilomässigt och centimetermässigt!!!!

Och jag vet att det är galet att tänka så men nu när jag inte tränat eller ätit helt hundraprocentigt på ett par dagar blir jag lite paranoid och får för mig att allt jobb är förgäves och att allt jag tappat kommer flyga på mig igen. Men så är det ju inte, det vet ja ju innerst inne. Men kan tänka mig att nån där ute iaf känner igen den där lilla känslan av panik....

sara
2013-09-05 @ 23:01:44

Bra gjort! Syns verkligen skillnad! Hur många kilo skiljer d? Kämpar här med!

Svar: Jag gick ner nästan fem kilo under juni. Men orkade inte hålla tag i mat och träning resten av sommaren så har, tyvärr, gått upp allt och lite till. Men det är bara att kämpa på. På måndag ska jag och en bekant "börja på nytt". Det går alltid lättare när man "kämpar" med någon :)
emmsaklemmsa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0